HOME
 
Cererea de eliberare a adeverintei de venit se distribuie la Registratura - cam. 47, la parter in cladirea Directiei Generale a Finantelor Publice Arad, situata pe Bd. Revolutiei nr. 79, precum si la cam. 4 – parter in cladirea Administratiei Finantelor Publice a municipiului Arad, situata pe Bd. Revolutiei nr. 77.
Se completeaza in 2 exemplare, se ataseaza o copie a Buletinului/ Cartii de Identitate (daca au intervenit modificari - adresa sau nume) pentru care se solicita eliberarea adeverintei (in cazul in care este solicitata pentru: angajare, locul de munca, tribunal, banca, deducere suplimentara, Directia Muncii, Protectia Copilului, viza sedere temporara).
Cererea se depune la registratura – cam. 47, la parter in cladirea Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului Arad.
Adeverinta de venit se elibereaza in 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii de la sediul Administratiei Finantelor Publice a Municipiului Arad, ghiseul situat in holul de acces in institutie (partea dreapta dupa scari).


Pentru descarcarea cererii apasati aici

home | Contact | Legatruri Utile